Zostań franczyzobiorcą Domino’s Pizza. Stwórz z nami własny biznes!

DLACZEGO DOMINO’S PIZZA?

Domino’s Pizza założona w 1960 r. jest największą siecią pizzerii na świecie i jedną z najbardziej rozpoznawalnych międzynarodowych marek, która odnosi sukcesy na ponad 90 rynkach i wciąż się rozwija. Bije rekordy w dostarczaniu pysznej, gorącej pizzy, skomponowanej z najwyższej jakości składników, przy zachowaniu najwyższych standardów na każdym etapie jej przygotowania.

Na całym świecie ma na swoim koncie ponad 18 300 lokali, zatrudnia ponad 300 000 pracowników i dziennie dostarcza pizzę do ponad 1 000 000 Klientów. Swój sukces zawdzięcza starannemu doborowi dostawców oraz dbałości o każdy szczegół tak, aby Klienci mogli cieszyć się wyjątkowym smakiem dań.

W Polsce od 2021 roku po objęciu marką Domino’s marki Pizza Dominium sieć liczy 113 restauracji. Ścisła współpraca obu sieci otworzyła możliwości efektywniejszego wykorzystania wieloletniego doświadczenia na rynku gastronomicznym, wzrostu potencjału do rozwoju i umocnienia pozycji na rynku. Tym samym, co najistotniejsze, Klienci mogą się cieszyć bogatszą i zróżnicowaną ofertą menu, możliwością wygodnego dokonywania zamówień dzięki nowoczesnym kanałom sprzedaży oraz szybkim procesem dostawy.

Dynamika wzrostu w Polsce

CO MOŻESZ ZYSKAĆ DZIĘKI WSPÓŁPRACY Z NAMI?

  • Prowadzenie biznesu w silnej i szybko rozwijającej się międzynarodowej sieci
  • Wsparcie marketingowe i sprzedażowe nawet do 50 000 zł na lokal na pierwszy rok*
  • Rabaty i upusty nawet do 100 000 zł rocznie dopasowane do potrzeb każdego kandydata*

  • Minimalna kwota wkładu własnego 100 000 zł netto

  • Przygotowanie lokalu pod klucz z uwzględnieniem wyposażenia optymalizującego proces przygotowywania pizzy

  • Wsparcie operacyjne  w zakresie funkcjonowania lokalu

  • Dostęp do najnowszych technologii, sprawdzonych rozwiązań oraz bogatego doświadczenia w ramach całej grupy Domino’s na świecie

  • Wdrożenie unikalnego systemu do zarządzania pizzerią Domino’s w pełni zintegrowanego z systemem zamówień on-line

  • Bieżące wsparcie (m.in. scentralizowane zakupy gwarantujące najniższe ceny) oraz dostęp do gotowych rozwiązań (m.in. autorski system konwersji gwarantujący powtarzalność zakupu, system umożliwiający monitoring efektywności pracowników Twojej pizzerii w czasie rzeczywistym)

  • Wsparcie marketingowe (m.in. kampanie ATL, reklama on-line 365 dni w roku)

-----

OTWÓRZ WŁASNY LOKAL DOMINO’S PIZZA I WYBIERZ SPRAWDZONĄ MARKĘ BEZ RYZYKA!

Oferta franczyzy oparta jest na sprawdzonym modelu biznesowym.

Razem pracujemy na wspólny sukces!

  • Oferujemy szybkie i bezproblemowe rozpoczęcie działalności

  • Zapewniamy wsparcie, sprawdzona strategię i plan działania

  • Zapewniamy dostęp do naszych gotowych rozwiązań, w tym zaawansowanych narzędzi e-commerce

  • Oferujemy rabaty i upusty dostosowane do potrzeb każdego kandydata

-----

KTO MOŻE ZOSTAĆ FRANCZYZOBIORCĄ DOMINO’S PIZZA?

  • Osoba gotowa do osobistego zaangażowania w prowadzenie pizzerii

  • Najlepiej z doświadczeniem we własnym biznesie (min. 3 lata) lub z doświadczeniem w gastronomii

  • Posiadająca doświadczenie w  zarządzaniu zespołem

  • Nastawiona na wzrost i rozwój własnego biznesu

  • Gotowa do nauki i otwarta na zmiany

  • Bezkompromisowa w kwestii najwyższej jakości produktów i poziomu obsługi klienta

  • Mile widziane osoby posiadające własny lokal

-----

.

Postaw na silnego partnera!

Droga Adama od wakacyjnej pracy w charakterze dostawcy pizzy do objęcia na własność lokali w modelu franczyzowym rozpoczęła się w roku 2012.  Praca w pizzerii Domino’s miała być tylko dorywczym, wakacyjnym zajęciem. Szybko jednak przekonał się, jak duże możliwości rozwoju daje Domino’s. W przeciągu kilku lat szczebel po szczeblu awansował z dostawcy pizzy na stanowisko Store Managera, zyskując przy tym doświadczenie i umiejętności pozwalające na otwarcie własnej franczyzy.

Podczas, gdy Adam pełnił funkcję Store Managera, franczyza Domino’s w Polsce dopiero się rozwijała. Wtedy też właśnie zaczął interesować się tym modelem biznesowym. Jednak zupełnie się nie spodziewał, że w 2016 roku otrzyma propozycję od Zarządu zostania franczyzobiorcą.

Pamiętam, że poczułem się bardzo wyróżniony, choć początkowo nie byłem pewny, czy poradzę sobie z takim przedsięwzięciem. Jednak już w trakcie rozmów utwierdziłem się w przekonaniu, że mogę liczyć na pełne wsparcie Domino’s. To marka, którą zna każdy, ma doskonałe produkty, wypracowane od lat standardy, daje dostęp do najnowocześniejszych technologii oraz dodatkowe zabezpieczenie dzięki strukturom w innych krajach .”- mówi.

Największą obawą Adama było wkroczenie z marką do nowego miasta, w którym nigdy wcześniej nie był. Z drugiej strony perspektywa działalności w nowym miejscu wydała mu się bardzo ekscytująca.

Na każdym etapie tworzenia franczyzy mogłem liczyć na wsparcie wyspecjalizowanych w tej dziedzinie pracowników korporacji. Począwszy od aspektu finansowego poprzez wybór lokalizacji i wyposażenie pizzerii, aż po działania marketingowe, które pomogły mi wypromować Domino’s w Białymstoku.”- wspomina. Mnie jako młodemu franczyzobiorcy prowadzenie tego rodzaju działalności pozwoliło na ogromny rozwój moich umiejętności zarządczych. Umożliwiło mi to także większą swobodę w podejmowaniu decyzji i wdrażaniu własnych pomysłów w udoskonalenie działania pizzerii, których zawsze miałem bardzo dużo. W 2017 roku zostałem wyróżniony tytułem franczyzobiorcy roku, a sukces ten na tak wczesnym etapie działalności dał mi dodatkowy zastrzyk motywacji, co przekłada się na świetne wyniki moich lokali do dziś. Za swój największy sukces uważam liczne wyróżnienia moich pracowników oraz fakt, że wielu z nich jest ze mną od samego początku.”

Obecnie Adam jest właścicielem 2 pizzerii Domino’s w Białymstoku. Zaangażowanie i dbałość o utrzymanie standardów produktu oraz serwisu to cechy, na których bazuje prowadząc swoje lokale. Dodatkowo bardzo dba o swoich pracowników, nie tylko godziwie ich wynagradzając, ale również oferując rozwój, tak jak kiedyś inni pracownicy Domino’s umożliwiali to jemu.

„Zależy mi na pozytywnych transparentnych relacjach w zespole i na zapewnieniu możliwości kontaktu i pomocy z mojej strony. Uważam, że dzięki tym działaniom nasz zespół w Białymstoku jest zgraną i dobrze współpracująca ekipą.”

Domino’s Pizza Białystok:

Generała Józefa Hallera 4 (CH Stokrotka)

Zachodnia 2

-----

Zapraszamy do kontaktu:

Paweł Kidoń

+48 664 023 356

[email protected]

[email protected]

-----

* Informacje mają charakter orientacyjny i są uzależnione od danej lokalizacji.

Dane zawarte w niniejszej informacji nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego a jedynie zaproszenie do negocjacji. Oparte zostały na danych historycznych.

-----