Pizza Dominium - Informacje prasowe

 

Informacje prasowe - Pizza Dominium

 

"Pizza Dominium zmienia się w Pizza Dominium"

www.wirtualnemedia.pl, grudzień 2015

 

"Sieć restauracji Pizza Dominium przechodzi rebranding na Pizza Dominium. Marka zyskała nową identyfikację wizualną oraz hasło główne: „Smak Dominium. Smak włoskiego domu”. Towarzyszyć temu będzie kampania reklamowa przygotowana przez firmy Pro Capital i Starlink.

Wprowadzenie nowej nazwy i identyfikacji wizualnej kończy realizowany od dwóch lat rebranding marki, mający na celu wypracowanie jej nowego pozycjonowania opartego na komunikacji oraz serwowanym menu we włoskim stylu.

Logotyp Pizza Dominium zachował charakterystyczne elementy logo Pizza Dominium: biało-czerwoną kratkę i figurę konia. Wykorzystanie w nim uproszczonych elementów jest zgodne z popularnym obecnie trendem flat design, ma podkreślać nowoczesny charakter marki. Nowe hasło główne to: „Smak Dominium. Smak włoskiego domu”."

 

 

"Pizza Dominium rozszerza menu"

www.portalspozywczy.pl, wrzesień 2015

 

"Sieć pizzerii Dominium wprowadza do swojego menu nowe danie, Piadinę.

Piadina czyli tradycyjny włoski placek, lekki i chrupiący, może być wypełniona różnorodnymi dodatkami. W Dominium dostępna jest w dwóch wersjach. Wyrazista Parma Pannaz dojrzewającą szynką, mozzarellą, pomidorami, rukolą i czosnkiem oraz Pesto Pomodoro (sos pesto, mozzarella z pomidorami i bazylia).

Nową ofertę Dominium Gusto Della Casa wspierać będzie komunikacja w lokalach, sieci wyszukiwarek oraz social media. W drugiej połowie września rozpocznie się kampania outdoorowa oraz w radiu i komunikacji miejskiej."

 

 

"Franczyza zdominuje Pizzę Dominium"

www.franchising.pl, marzec 2015

 

"Do tej pory pod szyldem Pizzy Dominium działały wyłącznie własne pizzerie. Teraz to się zmienia.

Należąca do Tomasza Plebaniaka sieć pizzerii Dominium należy do najstarszych na polskim rynku - pierwszy lokal powstał jeszcze w 1993 roku. Od tamtego czasu koncept rozrósł się do 71 restauracji, działających w Polsce i Rumunii. Do tej pory sieć opierała się na lokalach własnych – tylko jeden był prowadzony przez franczyzobiorcę.
- W ostatnim czasie przygotowaliśmy ofertę i pakiet franczyzowy, rozpoczynamy rozmowy z kandydatami na franczyzobiorców. Współpracując z nami przedsiębiorca otrzymuje bezpieczny koncepct prowadzenia pizzerii, korzysta ze sprawdzonych standardów i wieloletniego doświadczenia - mówi dyrektor działu rozwoju Dominium, Tomasz Czaja."

 

 

 

 

Pizza Dominium wchodzi na Twitter i Instagram

www.epr.pl, luty 2014

 

"Pizza Dominium, jako jedna z nielicznych marek w swojej branży, rozpoczyna aktywne działania na Twitterze i Instagramie.

Podpisanie nowej umowy z obsługującą ją agencją VanguardPR należącą do Grupy Adweb jest wynikiem kontynuacji współpracy zawiązanej we wrześniu 2012 roku. Do tej pory agencja odpowiedzialna była za zwiększenie aktywności marki Pizza Dominium w internecie oraz monitoring mediów. Dzięki pozytywnym wynikom współpracy, umowa została poszerzona o kolejne narzędzia social media. Poza serwisem Facebook VanguardPR będzie prowadzić dla sieci restauracji działania komunikacyjne oraz wizerunkowe na Twitterze oraz Instagramie.

W październiku 2013 roku Pizza Dominium zanotowała mocny debiut w raporcie działań największych polskich marek na Facebooku przygotowanym przez Sotrender. Roczne zestawienie Fanpage Trends potwierdziło jej silną pozycję. Klientem opiekuje się Grzegorz Maliszewski – account manager, a za realizację projektu odpowiedzialny jest Michał Grzebyk – PR specialist."

 

 

„Pizze od Dominium w Bonarka City Center”

www.horeca.pl, grudzień 2013

„Jeszcze w tym roku w Bonarka City Center w Krakowie pojawią się dwaj nowi najemcy gastronomiczni – Pizza Dominium oraz Sevi Oriental. Oba lokale znajdą się w strefie foodcourt na poziomie +1. Pizza Dominium jest jedną z największych sieci lokali gastronomicznych, opartą wyłącznie na polskim kapitale. Obecnie posiada ponad 60 restauracji w całej Polsce i planuje debiut giełdowy… Zgodnie z podpisanymi umowami nowi najemcy zajmą lokale o powierzchni 237 m2 (Pizza Dominium). ”

„Kino z Pizza Dominium”

www.horecanet.pl, październik 2013

„Od wczoraj (16.10.2013) w 30 Multikinach w całej Polsce wystartowała promocja konsumencka - "Kino z Dominium", w ramach której z Pizzą Dominium wstęp do Multikina kosztuje tylko 10 zł. Nowa ogólnopolska promocja "Kino z Dominium" umożliwia zakup biletu na dowolny seans filmowy 2D od poniedziałku do piątku w specjalnej cenie 10 zł….

 

„Sieć Dominium planuje ekspansję”

www.e-restauracja.com, lipiec 2013

„Dominium pozyskała finansowanie w postaci pożyczki długoterminowej w kwocie ok. 4,4 mln EUR., główny akcjonariusz spółki dokonał konsolidacji pakietu akcji i kontroluje obecnie 93 proc. głosów na walnym zgromadzeniu….”

 

Pizza Dominium otwiera nowe pizzerie - w Polsce i w Rumunii

www.portalspozywczy.pl, listopad 2012

9 listopada w Rzeszowie Pizza Dominium oficjalnie uruchomiła swój nowy lokal. Restauracja zlokalizowana jest w nowo otwartej Galerii Rzeszów przy ul. Piłsudskiego. Nowy lokal ma powierzchnię 180 mkw., a dla gości przygotowano 24 stoliki. Lokal w Rzeszowie jest kolejnym lokalem pod szyldem Pizza Dominium, otwartym w tym roku. Dla przypomnienia, 17 września odbyło się uroczyste otwarcie lokalu w Bukareszcie. Placówka o powierzchni 158 mkw. została uruchomiona w Centrum Handlowym Auchan Titan i jest szóstą lokalizacją polskiej marki umiejscowioną poza granicami kraju, a piątą w Rumunii….”

 

 

„Pizza Dominium ruszy w Białymstoku”
www.horecanet.pl, listopad 2012


Na początku przyszłego roku planowane jest otwarcie kolejnego lokalu Pizza Dominium. Sieć wzbogaci ofertę gastronomiczną centrum handlowego Atrium Biała w Białystoku. Będzie to pierwsza placówka sieci pizzerii Dominium w tym mieście….

 

 

„Nowe rozwiązania mobilne dla klientów Pizza Dominium”

www.portalspozywczy.pl, wrzesień 2012

 

„Klienci Pizza Dominium otrzymali nowe możliwości korzystania z kart i kuponów rabatowych. Dzięki aplikacji blue pocket, mogą pobierać je bezpośrednio na urządzenia mobilne i mieć je zawsze przy sobie. Miłośnicy pizzy mogą je także otrzymać skanując za pomocą smartfona specjalną wersję logo restauracji.

Sieć restauracji Pizza Dominium wprowadziła możliwość korzystania z kart rabatowych i kuponów poprzez urządzenia mobilne. Umożliwia to aplikacja mobilna blue pocket, która zbiera karty członkowskie, kupony, a nawet bilety wstępu w jednym miejscu. Chcąc skorzystać z rabatu wystarczy pobrać kartę lub kupon z aplikacji, a następnie pokazać je kierowcy dostarczającemu pizzę lub w restauracji przy składaniu zamówienia. Stworzony specjalnie dla aplikacji blue kod (rodzaj kodu QR) pozwala także skanować kupony z gazet, plakatów czy billboardów. Klienci Pizza Dominium mogą mieć je zawsze przy sobie i skorzystać z nich w każdej chwili, bez konieczności noszenia plastikowych kart i drukowanych kuponów. Co więcej aplikacja blue pocket pokazuje także gdzie znajduje się najbliższa restauracja Dominium Pizza, w której można skorzystać z promocji wraz z możliwością pokazania trasy dotarcia do restauracji.

Sieć Pizza Dominium wprowadziła także innowacyjną wersję logo. Jako pierwsza stworzyła je w formie blue kodu - jego zeskanowanie za pomocą aplikacji umożliwia pobieranie kart rabatowych na urządzenia mobilne.”

 

Pizza Dominium zainwestowała w zintegrowaną platformę zamawiania online”

www.portalspozywczy.pl, sierpień 2012

 

„Firma LSI Software wdrożyła w sieci Pizza Dominium scentralizowany system, który ułatwia zamawianie pizzy online i integruje wszystkie lokale w sieci oraz call center bezpośrednio ze stanowiskami sprzedaży. To pierwsza w Polsce tak rozbudowana platforma do korzystania z ofert pizzerii. Dzięki niemu klienci nie będą już musieli się zastanawiać, w którym lokalu powinni złożyć zamówienie, aby dotarło pod wskazany przez nich adres.

Po zalogowaniu się i podaniu adresu dostawy w zakładce Zamów Online klienci wybierają dania, bez konieczności zastanawiania się, z której restauracji powinni je zamówić.

- Jest to innowacyjny sposób ułatwiający korzystanie z oferty restauracji przez Internet. Jego istotą jest zintegrowanie platformy do zamawiania z call center oraz wszystkimi lokalami sieci. Po zalogowaniu system automatycznie wybiera za klienta odpowiedni lokal przyporządkowany dla danej lokalizacji, z którego dostarczone zostanie zamówienie - tłumaczy Grzegorz Siewiera, Prezes firmy LSI Software, która wdrożyła system w sieci restauracji.”

 

 

„Pierwszy lokal Pizza Dominium w Toruniu”

www.horecanet.pl, grudzień 2011

 

Sieć Pizza Dominium wzbogaciła się o kolejny lokal. Najnowsza restauracja sieci rozpoczęła działalność 10 grudnia br., w największym toruńskim centrum handlowym – Toruń Plaza. To już 64. lokal w portfolio działającej od 18 lat polskiej sieci restauracji.

 

Pizza Dominium w Toruń Plaza to restauracja o powierzchni 120 mkw. z 15 stolikami, przy których jednocześnie może zasiąść 46 gości. Lokal położony jest w części rozrywkowej toruńskiego centrum handlowego. W okolicy Pizzy Dominium docelowo, w ramach tzw. food courtu, będzie funkcjonowało jeszcze 7 lokali gastronomicznych. W bezpośrednim sąsiedztwie są też: ośmiosalowe kino Cinema City, centrum rozrywki Fantazy Park oraz duże centrum fitness….”

 

Pizza Dominium – 500. lokal na PizzaPortal.pl

www.horecanet.pl, maj 2011

 

„Pięćsetną restauracją na PizzaPortal.pl jest pizzeria Dominium w Warszawie. Portal cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród zamawiających pizzę internautów, ale jak widać – także restauratorów. Od grudnia do maja na PizzaPortal.pl przybyło 200 nowych restauracji.

- Niedawno podpisaliśmy umowę z siecią Pizza Dominium i podłączamy wszystkie lokale po kolei. Cieszę się, że pięćsetną restauracją jest lokal Dominium. Dla nas współpraca z Pizza Dominium, jak i osiągnięcie 500 restauracji online w takim krótkim czasie, jest dużym krokiem naprzód. Myślę, że wspólnie uda nam się wiele osiągnąć, z czego na pewno skorzystają zarówno klienci PizzaPorta.pl, jak i Pizza Dominium - mówi Lech Kaniuk, dyrektor PizzaPortal.pl. - Mimo, że 500 restauracji to dużo, dla nas to dopiero początek drogi. Chcemy zbudować ogólnopolską sieć restauracji online, aby większość Polaków miała możliwość zamawiania jedzenia przez internet i duży wybór - dodaje dyr. Kaniuk.”

 

 

„Dominium rozpoczyna współpracę z Pizza Portal”

www.horecanet.pl, kwiecień 2011

 

„Pizza Portal, multiwyszukiwarka ofert pizzerii z dowozem, rozpoczęła współpracę z siecią pizzerii Dominium. Klienci mogą już zamawiać pizzę w krakowskich i warszawskich lokalach sieci Dominium. W systemie portalu znajduje się już ponad 300 pizzerii.

Zasady działania portalu są następujące: potencjalny klient wchodzi na adres internetowy Pizzaportal.pl, gdzie na podstawie kodu pocztowego znajduje pizzerie w okolicy. Kiedy wybierze produkt, składa zamówienie na pizzę z poziomu Pizza Portal. Żądanie przesyłane jest następnie do wybranej restauracji. ”

 

Dominium w Wilnie i centrum Wileńska

Nowości Gastronomiczne, luty 2010

 

„W grudniu odbyło się  otwarcie kolejnej restauracji Dominium Pizza w Warszawie. Najnowszą placówkę uruchomiono w CH Wileńska. Pod koniec 2009 roku ruszył także lokal w Wilnie...Obecnie Dominium SA posiada ponad 60 restauracji na terenie całego kraju oraz za jego granicami. najwięcej lokali znajduje się w woj. mazowieckim, małopolskim oraz na Śląsku.”

 

 

„Piotr Dzierżek, dyrektor generalny, Dominium”

Nowości Gastronomiczne, listopad 2009

 

„W 2010 roku spółka Dominium planuje wejście na Giełdę Papierów Wartościowych. - Debiut pozwoli nam m.in. na pozyskanie znaczących środków na inwestycje oraz da nowe możliwości rozwoju. W przyszłości planujemy połączenie sił z innymi firmami z branży. W tym roku wstrzymaliśmy intensywną akcję inwestycyjną. Skupiliśmy się na bardziej rentownych lokalach...- powiedział Piotr Dzierżek.”

 

„Dominium SA: wkrótce kolejny zagraniczny lokal”

Nowości Gastronomiczne, październik 2009

 

W 2007 roku marka Dominium Pizza weszła na rynek rumuński (restauracja w Bukareszcie), rozpoczynając tym samym ekspansję sieci na rynki europejskie. W 2009 roku spółka otworzyła pierwszą restaurację w Irlandii (Dublin) oraz kolejną w Rumunii - Pod koniec roku Dominium planuje uruchomić placówkę w Wilnie.

 

 „Dominum kontynuuje intensywny rozwój

Nowości Gastronomiczne, czerwiec 2009

 

„Sieć pizzerii Dominium planuje na najbliższe lata intensywny rozwój. Firma uruchomiła właśnie system dla franczyzobiorców, którzy chcą poprowadzić swoje lokale pod logo Dominium. Spółka planuje również ekspansję na rynku rosyjskim, ukraińskim oraz litewskim.”

 

„Ile picu w pizzy”

Polska Dobra Kuchnia, listopad 2007

 

„...no i doszliśmy do finału. Pierwsze miejsce jednogłośnie Pizza Dominium. W swojej klasie numer jeden.Ciasto nietłuste i cienkie. Margherita soczysta i pachnąca. Hawajska jak to Hawajska. Kebab uwiódł Rysia i teściową. Ale hitem była góralska. Z oscypkiem, bekonem i żurawiną. Swojska i egzotyczna zarazem. O ostatni kawałek graliśmy w marynarza i ja wygrałam!...”

 

„Pizza to za mało"

Forbes, październik 2007

 

„Wrocławski rynek to jedno z najbardziej rozrywkowych miejsc w Polsce. Tylko się posilić nie można, kuchnie w restauracjach zamykają swe podwoje o 22:00. Ale w jednym z lokali nawet po północy podaje się pizzę, makarony kanapki. Dominium, na początku lokalna warszawska pizzeria, przeobraża się dziś w sieć restauracji średniej klasy, w których zasadą jest szybka obsługa (tzw. casual dining).”

 

„Pizza Dominium wchodzi na giełdę i rozwija się zagranicą"

Dziennik, lipiec 2007

 

„Dominium, jeden  z największych polskich operatorów pizzerii wchodzi na warszawską giełdę i zapowiada przyśpieszenie rozwoju sieci w Europie Środkowo - Wschodniej...Kapitał pozyskany od inwestorów posłuży do rozwoju sieci w krajach naszego regionu.”

 

„Polak potrafi"

Kurier Warszawski, marzec 2007

 

„Od 1993 roku liczba naszych lokali wzrasta średnio o 40% rocznie. W ubiegłym roku otworzyliśmy 11 nowych restauracji. Wśród nich na szczególną uwagę zasługują tak znaczące punkty jak hala główna Dworca Centralnego, czy największe podziemne przejście stołeczne. Ważnym czynnikiem rozwoju sieci były też inwestycje w ludzi - szkolenia i dobór nowych pracowników. Wzbogaciliśmy również menu Dominium, m.in o dania kuchni meksykańskiej.”

 

„Dominium w natarciu"

Business Week, czerwiec 2005

 

„W odróżnieniu od wielkich sieci międzynarodowych Dominium szybciej i łatwiej wprowadza zróżnicowaną ofertę. Ostatnie nowości to pizze XXL i góralska. W ofercie znajdują się dania kuchni polskiej i włoskiej. Dbałość o respektowanie standardów oferowanych produktów i obsługi, zbieranie i analizowanie opinii to stały element zarządzania jakością w firmie”

 

„Pizza Dominium rośnie na potęgę"

Nowości Gastronomiczne, marzec 2005

 

„Pizza Dominium zdecydowała o uruchomieniu drugiej sieci restauracji - tym razem z tradycyjną kuchnią meksykańską. W założeniu Taqueria ma charakter eksluzywny, skierowany do gości dobrze sytuowanych, którzy cenią sobie oryginalny smak potraw. W przyszłości firma zamierza rozwijać sieć TaqueriaMexicana we franczyzie.”

Dodatkowe informacje

  • We wszystkich lokalach kącik dla Dzieci
  • W wybranych lokalach sezonowe ogródki
  • Płatność kartą w lokalu i dostawie
  • Akceptujemy kupony Sodexo Pass

Menu Dominium

  • Smak włoskiego domu na talerzu.
  • Tradycje włoskiej Casa to pizze, calzone oraz makaron w różnych odsłonach. Lasagne, aromatyczne pasty z penne, tagliatelle i spaghetti, gotowane lub zapiekane w piecu.
  • Nasze menu przygotował specjalnie dla Ciebie włoski szef kuchni.

           
  Facebook Google+ YouTube Instagram Pinterest

Zapraszamy do naszych lokali w całej Polsce

Białystok, Bielsko-Biała, Chorzów, Dąbrowa Górnicza, Gdańsk, Gliwice, Grodzisk Mazowiecki, Jastarnia, Jastrzębia Góra, Józefów, Katowice, Kielce, Kobyłka, Kraków, Legionowo, Lublin, Łeba, Łomianki, Marki, Miedzybrodzie Bialskie, Mysłowice, Ostrołęka, Piaseczno, Płock, Poznań, Pruszków, Rzeszów, Sosnowiec , Toruń, Tychy , Warszawa, Władysławowo, Wrocław, Zabrze, Zakopane, Zielona Góra