Pizza Dominium

 

Polityka prywatności Dominium S.A.

 

DANE OSOBOWE:

 

Ochrona prywatności Klientów Dominium S.A., w tym użytkowników strony internetowej oraz aplikacji mobilnej Dominium S.A. ma dla spółki bardzo duże znaczenie. Poniżej przedstawiamy informacje dotyczące gromadzonych danych oraz zasad ich przetwarzania i wykorzystywania. Wykorzystanie i zbieranie informacji o Klientach, w tym użytkownikach strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, ograniczane jest do niezbędnego minimum wymaganego do świadczenia przez Dominium S.A. usług na najwyższym poziomie. Dokładamy wszelkich starań, aby chronić Dominium S.A. i Klientów oraz użytkowników przed nieuprawnionym dostępem, nieautoryzowaną modyfikacją, ujawnieniem oraz zniszczeniem informacji znajdujących się w posiadaniu Dominium S.A. W tym celu:

  • Kontrolujemy nasze metody gromadzenia, przechowywania i przetwarzania informacji, w tym fizyczne środki bezpieczeństwa, aby chronić przed nieuprawnionym dostępem do systemu.
  • Dostępu do danych osobowych udzielamy jedynie tym pracownikom, kontrahentom i przedstawicielom Dominium S.A., którzy muszą mieć do nich dostęp, aby przetwarzać je na potrzeby Dominium S.A.. Ponadto na mocy umowy są oni zobowiązani do zachowania ścisłej poufności.

 

Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), informujemy:

  1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest Dominium S.A. z siedzibą Warszawie, ul. Dąbrowiecka 30, 03-932 Warszawa.
  2. We wszelkich sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi prosimy o kontakt mailowy na adres e-mail: rodo@pizzadominium.pl lub o przesłanie listu na adres Dominium S.A. wskazany w pkt 1, z dopiskiem „Dane osobowe”.
  3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:
  • związanym z realizacją umowy sprzedaży towarów oferowanych przez Dominium S.A. lub realizacją umowy świadczenia usług, a także w przypadku odpowiedzi na kierowane do Dominium S.A. zapytania, sugestie i reklamacje tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO
  • Prowadzenie i obsługa konta użytkownika na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej oraz w celu umożliwienia udziału w programach lojalnościowych, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO
  • W celu wywiązania się z obowiązków nałożonych na nas przepisami prawa, np. przez ustawę o rachunkowości lub przepisy  podatkowe  (np.  wystawianie  i przechowywanie faktur   oraz   dokumentów   księgowych), tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
  • gdy przetwarzanie będzie niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Dominium S.A, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, którymi są: poprawa jakości usług oraz ich dostosowanie do potrzeb Klientów, marketing bezpośredni, cele statystyczne, a także ustalenie i dochodzenie roszczeń, a także obrona przed roszczeniami.

W innych przypadkach Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody, w zakresie i w celu określony w treści zgody.

  1. Pana/Pani dane mogą być udostępniane organom władzy publicznej w celach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a także podmiotom współpracującym z Dominium S.A., które przetwarzają je w celu realizacji usług oferowanych przez Dominium S.A. zgodnie z naszymi instrukcjami i Polityką prywatności oraz przy zastosowaniu wszelkich odpowiednich środków ochrony poufności i bezpieczeństwa informacji (podmioty przetwarzające), w tym:
  • dostawcom systemów IT z którymi współpracuje Dominium S.A., w celu utrzymania ciągłości oraz poprawy systemów;
  • podmiotom prowadzącym działalność kurierską lub pocztową, w celu dostarczenia korespondencji lub zamówionego towaru;
  • podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze), w celu umożliwienia realizacji płatności;
  • podmiotom świadczącym usługi księgowe;
  • podmiotom  przeprowadzającym  na  nasze  zlecenie  badanie  satysfakcji  klienta, podmiotom wspierającym nas w obsłudze klienta oraz prowadzącym na nasze zlecenie kampanie marketingowe;
  1. Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do celu realizacji umowy, a po tym czasie przez okres wymagany przepisami prawa ( w tym przepisami ustawy o rachunkowości) lub do realizacji przez Dominium S.A. uzasadnionego interesu administratora, a w przypadku wyrażenia zgody do czasu wycofania tej zgody.
  2. Dominium S.A. nie będzie przekazywało Pani/Pana danych osobowych do państw  spoza  Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  3. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  4. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie  prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  5. Ma Pani/Pan także prawo do przenoszenia danych (w szczególności historii transakcji)
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa  Urzędu  Ochrony  Danych  Osobowych swojego zwykłego miejsca pobytu, miejsca pracy lub miejsca domniemanego naruszenia dotyczącego danych osobowych.
  7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do celów realizacji umowy sprzedaży produktów i towarów oferowanych przez Dominium S.A. W zakresie w jakim dane osobowe są zbierane na podstawie zgody, podanie danych osobowych jest dobrowolne.
  8. Dominium S.A. informuje także o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, które polega na tworzeniu, w oparciu o przekazane informacje  profili preferencji naszych Klientów i tym samym w oparciu o nie, pozwala dostosowywać usługi i treści jakie Pan/Pani od nas otrzymuje.

 

 

POILITYKA PLIKÓW COOKIES

Niniejsza Polityka dotyczy plików "cookies" i odnosi się do stron internetowych pizzdominium.pl .

Czym są pliki "cookies"?

Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Do czego używamy plików „cookies”?

Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

Jakich plików „cookies” używamy?

Stosowane są dwa rodzaje plików „cookies” – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.

Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe

Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Usuwanie plików „cookies”

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.

 

Jednocześnie informujemy, że korzystamy z narzędzi takich  jak Google Analytics, kodu remarketingowego Google Adwords i Google Tag Manager, a także z narzędzi oferowanych przez portal społecznościowy Facebook, które umożliwiają śledzenie aktywności użytkownika w celu określania jego preferencji sprzedażowych i dostosowywania przekazu reklamowego do jego potrzeb.

Informacje o tym jakie dane są gromadzone i przetwarzane przez systemy Facebooka i Google są dostępne w serwisach Google oraz Facebook. Jednocześnie informujemy, że mają Państwo możliwości edycji ustawienia prywatności w ramach posiadanego konta Facebook lub Google.

 

Pizza Dominium

  • Oryginalna włoska receptura
  • 70 lokali w całej Polsce
  • Dowóz na telefon
  • Zamówienia on-line

Dodatkowe informacje

  • We wszystkich lokalach kącik dla Dzieci
  • W wybranych lokalach sezonowe ogródki
  • Płatność kartą w lokalu i dostawie
  • Akceptujemy kupony Sodexo Pass
           
  Facebook Google+ YouTube Instagram Pinterest

Zapraszamy do naszych lokali w całej Polsce

Białystok, Bielsko-Biała, Chorzów, Dąbrowa Górnicza, Gdańsk, Gliwice, Grodzisk Mazowiecki, Jastarnia, Jastrzębia Góra, Józefów, Katowice, Kielce, Kobyłka, Kraków, Legionowo, Lublin, Łeba, Łomianki, Marki, Miedzybrodzie Bialskie, Mysłowice, Ostrołęka, Piaseczno, Płock, Poznań, Pruszków, Rzeszów, Sosnowiec , Toruń, Tychy , Warszawa, Władysławowo, Wrocław, Zabrze, Zakopane, Zielona Góra